10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54285
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1555

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بيوشيمي ذرت

دانلود تحقیق درمورد بيوشيمي ذرت

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد بيوشيمي ذرت

با دانلود تحقیق در مورد بيوشيمي ذرت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بيوشيمي ذرت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بيوشيمي ذرت ادامه مطالب را بخوانید.

 

نام فایل:تحقیق در مورد بيوشيمي ذرت

فرمت فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:66 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

در جهان پيچيده امروز پايايي و دوام ملت‌ها منوط به تحقيقات اساسي در كليه زمينه‌هاي كشاورزي، صنعت و ... است. تحقيقات ضامن خودكفايي و استقلال كشور است. رونق كشاورزي يك بعد توسعه است كه ما در رسيدن به خودكفايي و در نهايت به استقلال اقتصادي كه ضامن استقلال سياسي است، كمك زيادي مي‌كند. تحقق اين اهداف مقدس و بي‌نيازي از واردات مواد غذايي اهميت ويژه‌اي دارد و ما ناچاريم به اين سلاح، مسلح شويم. زيرا امروز سلاح مواد غذايي بزرگترين اهرم قدرت است كه و كشورهاي پيشرفته و صنعتي عليه يكديگر و عليه كشورهاي جهان سوم بكار مي‌گيرند.

براي خودكفايي در زمينه كشاورزي، علاوه بر افزايش سطح كشت و افزايش عملكرد در واحد سطح، بايستي استفاده از واريته‌هايي را كه داراي ارزش غذايي بالايي (بدون تاثير بر عملكرد) هستند، نيز مهم دانست. عدم كنترل جمعيت و رشد روزافزون آن در جهان و تامين نيازهاي غذايي بشر بيشتر از هر چيز ذهن انسان را به خود مشغول كرده است. لذا توجه به بهبود كيفيت و كميت امري الزامي است.

جمعيت دنيا در حال حاضر متجاوز از 6 ميليارد نفر مي‌باشد كه كمبود غذا، قحطي و گرسنگي دامنگير بيش از 700 ميليون نفر بوده و بالغ بر 3 ميليارد نفر داراي سوء تغذيه وجود دارند. عليرغم پيشرفت‌هاي قابل توجه در علوم، بدليل كمبود مواد غذايي اكنون بيش از 5/1 ميليارد نفر به سوء تغذيه و بيماري‌هاي ناشي از آن مبتلا هستند.

طبق آمار سازمان برنامه و بودجه، طي 25 سال آينده، جمعيت ايران به دو برابر خواهد رسيد. تامين غذاي اين جمعيت به عهده بخش كشاورزي مي‌باشد. مي‌بايست با برنامه‌ريزي صحيح، كنترل جمعيت، تهيه نظام كشت و بهره‌برداري درست از منابع توليد و نيروي انساني، ماشين‌آلات، آب و خاك، بهره‌برداري از علوم ژنتيك و اصلاح نباتات، توليد ارقام مقاوم و واريته‌هاي پرمحصول و داراي كيفيت مناسب در اين امر مهم كوشا بود. كارشناسان و محققان با ايجاد تغييرات ژنتيكي در گياهان زراع سعي دارند كه هرچه بيشتر بر ميزان توليد افزوده و كيفيت محصولات را نيز بهبود بخشيد.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر