7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54278
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1444

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد خواص حرارتي، صوتي و الكتريكي بتن

دانلود تحقیق درمورد خواص حرارتي، صوتي و الكتريكي بتن

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد خواص حرارتي، صوتي و الكتريكي بتن

با دانلود تحقیق در مورد خواص حرارتي، صوتي و الكتريكي بتن در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق خواص حرارتي، صوتي و الكتريكي بتن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق خواص حرارتي، صوتي و الكتريكي بتن ادامه مطالب را بخوانید.

 

نام فایل:تحقیق در مورد خواص حرارتي، صوتي و الكتريكي بتن

فرمت فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:20 صفحه

قسمتی از فایل:

كليات

خواص حرارتي بتن نيز مانند خواص مقاومتي ممكن است با تغييرات در مصالح، نسبت هاي اختلاط و روش هاي ساخت تغيير نمايد. آشنايي با خواص حرارتي بتن جهت طرح و پيش بيني اجراي انواع زيادي از سازه هاي بتني مورد نياز است. گرچه        بتن از نظر قابليت عايق سازي عموما بر فلزات و سنگ هاي طبيعي تفوق جسته است، ولي در دماي اتاق موادي چون آزبست، منيزيم پودر شده، چوب معدني و چوب معدني و چوب پنبه پودر شده از اين نظر برتر هستند. در درجه حرارت هاي زياد، موادي مانند منيزيم پودر شده و خاك ديرگداز از نظر عايق سازي بسيار بهتر هستند. ارزش حفاظت كنندگي بتن در درجه حرارتهاي زياد كه درآتش سوزي هاي بسيار بزرگ به اثبات رسيده است، ناشي ازمقاومت بالاي آن در مقابل آتش به همراه هدايت نسبتا كم و مقاومت زياد  آن است. خواص حرارتي بتن سخت شده كه براي مهندس اهميت دارد، عبارتند از: هدايت حرارتي، گرماي ويژه، انتشار حرارت، ضريب انبساط حرارتي و افزايش دماي آدياباتيك به علاوه تاثير دما بر روي خواص مقاومتي را بايد شناخت.

هدايت حرارتي

هدايت حرارتي عبارت است از آهنگ عبور حرارت ازميان ماده اي با سطح و ضخامت واحد وقتي كه تغيير دماي واحد بين دو وجه ماده وجود دارد. اين خاصيت در رابطه با تغييرات دما دربتن حجيم وهمچنين خواص تقطير و عايق سازي ديوارها و دال ها داراي اهميت است. تعاريف و مقادير عددي براي ضرايب مختلف در مرجع شماره (1) ارائه گرديده است.

ضرايب مختلفي كه جهت محاسبه افتهاي حرارتي به كار مي روند، به شرح ذيل است:

K : هدايت حرارتي يكماده همگن بين رويه وجه گرمتر و رويه وجه سردتر، ژول بر ثانيه بر متر  مربع سطح بر هر درجه اختلاف دما در هر متر ضخامت

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر