10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 50560
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2391

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد كار آموزي مخابرات

دانلود تحقیق درمورد كار آموزي مخابرات

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد كار آموزي مخابرات

با دانلود تحقیق در مورد كار آموزي مخابرات در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق كار آموزي مخابرات را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق كار آموزي مخابرات ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد كار آموزي مخابرات

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:59 صفحه

قسمتی از فایل:

مقـدمـه و تشكر

چشم‌انداز در بخش مخابرات

يكي از بحث‌هاي مهم بخش‌هاي اقتصادي هر كشور بحث چگونگي ورود به بازارهاي جهاني و فعاليت فرا مرزي است. در بخش مخابرات با توجه به گسترده شدن سطح ارائه خدمات، بهره‌برداران جهاني در كنار سازمان‌هاي بين‌المللي و منطقه‌اي فعال خواهند شد و به ارائه خدمات جديدي خواهند پرداخت. بهره‌برداران فعال در كشور براي حضور موفق در عرصه داخلي و بين‌المللي بايد براساس برنامه مدون با طراحي چشم‌اندازي جامع، اهدافي متناسب با ماموريت بخش و راهبردها و سياست‌هاي مناسب عمل كنند.

چشم‌انداز در واقع تصويري است كه سازمان يا شركت مي‌خواهد در زمان مشخصي در آينده به آن دست يابد. چشم‌انداز در حقيقت منعكس كننده آرزوهاي آتي آن شركت در شرايط فعلي است لذا بايد به آساني قابل درك و فهم باشد. يك چشم‌انداز   بيان مي‌كند كه شركت در ميان‌مدت و بلندمدت چه موقعيتي را براي خود از ابعاد سياسي، اقتصادي و اجتماعي در جامعه مناسب مي‌داند.

شرايط مطلوب طرح چشم‌انداز از اهميت زيادي برخوردار است. در ادامه به طور نمونه چشم‌انداز دو شركت مخابراتي با اهداف و راهبرد‌هاي آنها بيان مي‌شود.   

يك شركت مخابراتي چشم‌انداز خود را "اطمينان از استاندارد سازي هماهنگ، مؤثر، قابل اجرا و كارآمد خدمات مخابراتي دولتي" تعريف كرد لذا براي دستيابي به اين چشم‌انداز يكي از اهداف خود را ترويج توسعه و تنوع فناوري ارتباطات انتخاب كرد و براي رسيدن به اين هدف راهبرد‌هاي بالا بردن سطح آگاهي عمومي در مورد بخش‌هاي الكترونيكي دولتي، انجام بررسي‌هاي دوره‌اي راجع به خدمات ارائه شده، تحريك سرمايه‌گذاري خصوصي به منظور كاهش هزينه‌هاي دستيابي مردم و حفظ و ادامه فناوري اطلاعات جامع و سامانه‌‌هاي مخابرات را اتخاذ نمود و براي هدف ديگر خود يعني استفاده از فناوري اطلاعات براي بيشتر شدن كارآيي دولت در مسئوليت‌ها و هزينه نمودن استراتژي‌هاي ارزيابي و عملكرد گسترش و افزايش خدمات مخابراتي را به عنوان راهبرد تعيين نمود.

يك شركت مخابراتي ديگر "رشد و گسترش در هر زمان" كه بنيان و اساسي است براي افزايش مشتركين، تجديد ساختار مقرراتي و تكامل تدريجي خدمات شبكه در زمان‌هاي مناسب را چشم‌ خود معرفي نمود و مأموريت شركت را فعاليت براساس رفع نيازهاي مكالماتي مردم و ارائه خدمات بهينه، پويا و در سطح جهاني براي جامعه قرار داد، با توجه به چشم‌انداز و مأموريت شركت اهداف زير را طراحي كرد:

- نو‌سازي مديريت

- ارزيابي رضايت مشتركين

- كاهش درصد بد حساب‌ها (شامل بدهي‌هايي كه ادارات و سازمان‌هاي دولتي دارند)

- تفكر رقابت و مشتري مداري

- رهبري، مديريت، توسعه و تعيين خط‌مشي‌ها براي توسعه زيربناي شبكه مخابراتي

- معرفي خدمات پيشرفته درخواست شده توسط مشتركين عمده

- تشكيل گروهي ويژه براي خدمات پس از فروش

- افزايش ضريب نفوذ تلفن

- كاهش درصد مكالمات ناموفق

با توجه به اينكه داشتن چشم‌انداز و به تبع آن اهداف و راهبرد‌هاي مشخص، پايه و اساس برنامه را تشكيل مي‌دهد تمام كشورهايي كه داراي برنامه‌هاي ميان‌مدت و بلندمدت هستند ابتدا بايد چشم‌انداز خود را به صورت كلي و جزئي تعريف كرده باشند  در ايران نيز طي يكي دو سال اخير توجه خاصي به اين مهم شده است و سعي شده براي تدوين برنامه چهارم توسعه ابتدا چشم‌انداز كشور و سپس چشم‌انداز بخش‌ها تدوين گردد.

در اينجا از زحمات بي دريغ جناب آقاي مهندس نمازي تشكر و قدرداني مينمايم.

                                                                   مهرداد احمدي            بهار1388

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                

فهرست مطالب

 عنوان                                                                                                                      صفحه

فصل اول:آشنايی كلي با مکان كار آموزي .......................................................................   8                                            

تاريخچه سازمان .........................................................................................................................................   9

مخابرات در جهان.......................................................................................................................................     12

مخابرات در ايران.............................................................................................................................................  12

شرکت سهامي مخابرات خوزستان.............................................................................................................  13

نمودار سازمانی و تشكيلاتي....................................................................................................................14

توصيف عملکرد و ساختار اداره مخابرات ايذه............................................................................................14

انواع محصولات خدماتی يا توليدي ..................................................................................................15

شرح مختصری از فرايند توليد يا خدمات........................................................................................15

فصل دوم: ارزيابی بخش هاي مرتبط با رشته علمي كار آموز.............................. 16

           موقعيت رشته كار آموز در واحد صنعتي با بررسي جزئيات سازمانی

رشته كار آموز در واحد صنعتي ........................................................................................................ 17

بررسي شرح وظايف رشته كار آموزي در واحد صنعتي......................................................  17

امور جاري در دست اقدام .................................................................................................................. 18

برنامه هاي آينده..................................................................................................................................   20

تكنيك هايي كه توسط رشته مورد نظر در واحد صنعتي بكار مي رود...................   19

فصل سوم: آزمون آموخته ها و  نتايج وپيشنهادات.................................................20

آشنايي با مكان كار آموزي .......................................................................................................... 21

مخابرات و ارز يابي آن......................................................................................................39

جايگاه بخش مخابرات در اقتصاد ملي.............................................................................. 40

صنعت جامعه اطلاعات محور توسعه پايدار...................................................................... 43

گام نخست در توسعه زير ساخت.........................................................................................49

چشم انداز در بخش مخابرات.............................................................................................. 56

نتيجه گيري............................................................................................................................................


10,000 تومان