8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49189
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2236
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد زمین شناسی ساختمانی

دانلود تحقیق درمورد زمین شناسی ساختمانی

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد زمین شناسی ساختمانی

با دانلود تحقیق در مورد زمین شناسی ساختمانی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق زمین شناسی ساختمانی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق زمین شناسی ساختمانی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد زمین شناسی ساختمانی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:23 صفحه

قسمتی از فایل:

·   دید کلی

·   اهمیت و کاربرد زمین شناسی ساختمانی

·   انواع بررسی‌های زمین شناسی ساختمانی

o  بررسی بر اساس وضعیت هندسی

o  بررسی از نقطه نظر سینماتیکی

o  بررسی تاریخی

o  بررسی از نظر دینامیکی

دید کلی

هر کسی که با زمین شناسی سر و کار داشته باشد، تشخیص می‌دهد که پوسته زمین در طی تاریخ زمین شناسی یک واحد ثابت و غیر متغیری نبوده است بلکه به کرات در برابر عوامل داخلی و خارجی در آن تغییر شکل ایجاد شده است. شاهد این مدعی وجود نواحی عظیم چین خورده یعنی سلسله کوههاست که در آن رسوبات و سنگهای دیگر فشرده شده و فرم آنها تغییر کرده است.

عامل دیگر رسوبات دریایی است که اینک در قلل مرتفع کوهها دیده می‌شود و در برخی موارد هزاران متر از سطح دریا بالاتر قرار گرفته است و این خود ناپایداری قشر زمین را نشان می‌دهد. بطور کلی می‌توان گفت که زمین شناسی ساختمانی و تکتونیک ، درباره ساختهای مختلف سنگهای تشکیل دهنده پوسته زمین، چگونگی تشکیل و ارتباط آنها با عوامل داخلی زمین بحث می‌کند.

اهمیت و کاربرد زمین شناسی ساختمانی

·         زمین شناسی ساختمانی در بین سایر علوم زمین شناسی ، موقعیت خاصی را داراست. مثلا تهیه نقشه زمین شناسی محل ، بدون آگاهی به نوع ساختمانهای منطقه ، غیر ممکن است. زیرا

8,000 تومان