7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 48277
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2137

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تعريف رابطه از ديد يك زبان شناسي ايراني

دانلود تحقیق درمورد تعريف رابطه از ديد يك زبان شناسي ايراني

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد تعريف رابطه از ديد يك زبان شناسي ايراني

با دانلود تحقیق در مورد تعريف رابطه از ديد يك زبان شناسي ايراني در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تعريف رابطه از ديد يك زبان شناسي ايراني را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تعريف رابطه از ديد يك زبان شناسي ايراني ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تعريف رابطه از ديد يك زبان شناسي ايراني

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:17 صفحه

قسمتی از فایل:

تعريف رابطه از ديد يك زبان شناسي ايراني : 

ارتباط شاخه علمي تازه اي است كه از تلفيق رياضيات فيزيك ، روانشناسي ، زيست شناسي ، و زبان شناسي ، به وجود آمده  است .

 

در فرهنگ لغت و بستر :

عمل ارتباط بر قرار كردن تعريف و از معادلهايي نظير : رساندن ، بخشيدن انتقال دادن، آگاه ساختن ، مكالمه و مراوده داشتن استفاده شده است كه مي توان از طريق كلمات، حروف ، پيامها ، كنفرانسها ، مكانبه ها و ديگرراهها انجام گيرد .

 

در فرهنگ لغت معين :

ارتباط يك بار بصورت مصدر متعدي و بار ديگر اسم مصدر معني كرده است .

1-   مصدر متعدي شامل ربط دادن ، بستن ، بربستن چيزي با چيز ديگر

2-   اسهم مصدر : بستگي ، پيوند ، پيوستگي ، رابطه

 

تعريف ارتباط از ديد زندان :

داشتن رابطه سالم يا نا سالم بين دو يا چند نفر با هم به منظور رسيدن به هدف يا اهداف خاص

 

 

موضوع : نحوه ارتباط زنداني با زندانيان

مقدمه :

نظم و قانونمندي و سر نوشت حقايقي است كه هر عقل و طنيت سليم و سالمي پي به اهميت آنها برده و كاملاٌ مي شناسد و طبيعي است كه قابل ادراك مي باشد در طي اعصار و قرون متمادي از پيدايش موجودي بنام بشر بنا به نيازهايي كه به يكديگر دارند باعث پيدايش يكسري آداب و فرهنگهاي متشابه گاه متفاوت با ديگر مناطق گرديده كه تحت تاثير آنها اين انسان در قالب آنها به حيات خويش ادامه بدهد .

خود سري و خود محوري و نا هماهنگي در روابط اجتماعي و در مقابله با قوانين حاكم همواره و همه جا مايه انحراف و انحطاط فرهنگي ، اجتماعي و اخلاقي است و اينگونه است كه قانونمندي انسانها شرط لازم تعالي و تكامل و موفقيت آنها است .

اين انسان هميشه با سوالاتي در مقابله است اينكه هدف از خلقت آن چيست و در اين جهان با خود و با ديگران چگونه بايد باشيم و اينكه چه چيز مطلوب و چه چيز نا مطلوب است و دهها و صدها سوال ديگرمطابق با حقايق موجود در كشور درصدي از مردم چندين روز يا ماه يا سال از عمر خود را در زندان بسر مي برند . و اين پديده شرايط خانوادگي و روحي و رواني خاصي براي آنها ايجاد مي كند بنابراين توجه جدي به اين درصد از جامعه كه به دلايل مختلف در زندان بسر مي برند كاملاٌ محسوس است كه چرا كه فرد زنداني خود از بطن جامعه بر خواسته است و شايد ما ( منظور كليه مسئولين است ) اگر زمينه راه همواره مي گرديم  پا به اين چهار ديواري نمي گذاشتند ، و هم اينكه پا به زندان مي گذارند وارد جامعه جديد شده است .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر