7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47869
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1670
  • تعداد فروش: 1

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آسفالتهاي سطحي

دانلود تحقیق درمورد آسفالتهاي سطحي

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد آسفالتهاي سطحي

با دانلود تحقیق در مورد آسفالتهاي سطحي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آسفالتهاي سطحي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آسفالتهاي سطحي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آسفالتهاي سطحي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:23 صفحه

قسمتی از فایل:

1مقدمه :

آسفالتهاي سطحي يك لايه نازك  وكم خرج رويه آسفالتي است كه معمولا براي راههاي اصلي وفرعي كه ميزان آمد و شد آنها زياد نباشد ( كمتر از 300 بوسيله نقليه سنگين در روز ) بكار مي رود آسفالتهاي حفاظتي يا سطحي به آن گروه از عمليات آسفالتي اطلاق مي شود كه جهت پوششي ومحافظت سطح راه در مقابل عوامل جوي وجلوگيري از فرسايش آن توسط آمد و شد وسايل نقليه اجرا مي شود اين نوع آسفالت را ميت وان در بسته هاي خاكي شني ويا رويه هاي آسفالتي وبتني اجرا نمود.

ضخامت لايه آسفالت سطحي معمولا كم است و در نتيجه كمك قابل ملاحظه اي بر افزايش باربري سيستم روسازي مي كند ضخامت آسفالتهاي سطحي كمتراز 5/2 سانتيمتر است و علي الاصول جز روسازي راه محسوب نمي شدند بنابراين رويه آسفالت سطحي بايد بر روي سطح آماده شده راهي كه داراي قابليت باربري كه داراي قابليت باربري كافي است ساخته شود رويه آسفالت سطحي ممكن است دريك لايه و يا چند لايه ريخته شود.

هر يك از لايه هاي آسفالت سطحي به اين ترتيب ساخته مي شود كه ابتدا قير لازم بمقدار كافي بر روي سطح آماده شده راه پخش و سپس بر روي آن بميزان لازم مصالح سنگي پخش شده با غلتك زدن كوبيده مي شود تا حدود دو سوم قطر دانه هاي در  قير فرو  رود هرگاه لازم باشد كه رويه آسفالت سطحي در چند لايه ساخته شود مصالح ساخته شود مصالح سنگي درشت دانه ترد رلايه هاي زيرين و مصالح سنگي ريزدانه در لايه هاي بالايي بكار ميرود تا دانه ها دريكديگر قفل و

 

 

بست و سطح نهايي بدست آمده و داراي خلل و فرج كمتري باشد. آسفالت هاي سطحي چند لايه اي در صورتي كه ضخامت كل لايه آسفالت سطحي قابل توجه باشد علاوه بر دارا بودن مزاياي آسفالت هاي سطحي نازك ميتوانند بر قدرت باربري سيستم روسازي نيز بيافزايد. در برخي از انواع آسفالتهاي حفاظتي حتي مصالح سنگي هم مصرف نمي شوند بعضي فقط به بخش قير بر بسته آماده شده خاكي ما شني و يا آسفالته راه اكتفا مي شود و همچنين بمنظور جلوگيري از گرد وغبار ناشي از حركت وسايل نقليه بكار مي رود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر