6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47007
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1470

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اکراین

دانلود تحقیق درمورد اکراین

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد اکراین

با دانلود تحقیق در مورد اکراین در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اکراین را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اکراین ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اکراین

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

اوکرائین (به اوکرائینی: Україна، به روسی: Украина) از کشورهای اروپای شرقی است. پایتخت این کشور کی یِف و زبان رسمی آن اوکرائینی است.

کشور اکراین در شرق اروپا واقع است.این کشور با روسیه،روسیه سفید،مولداوی،لهستان،اسلواکی،مجارستان و رومانی مرز زمینی و با کشورهای روسیه،بلغارستان،ترکیه و گرجستان مرز آبی دارد.مساحت کشور اکراین حدود ۶۰۰۰۰۰ کیلومتر مربع است.

پایتخت اکراین کیف و بزرگترین شهرهای آن خارکف،اودسا،دنیپر،دانیسک و لوو می باشد.

جمعیت اکراین ۴۸ میلیون نفر است.در اساس جمعیتی به غیر از اکراینیها روسها،بلاروسها،لهستانیان،مولداویها و غیره زندگی می کنند. زبان رسمی کشور زبان اکراینی می باشد ولی شرق کشور و پایتخت بیشتر به زبان روسی سخن می گویند و غرب اکراین به اکراینی.

واحد پول کشور اکراین گریو می باشد و هر دلار  تقریبا ۵ گریو می باشد

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر