9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37184
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1809

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد پيوند مديريت استراتژيك هزينه‌ها و مديريت استراتژيك بازاريابي

دانلود تحقیق درمورد پيوند مديريت استراتژيك هزينه‌ها و مديريت استراتژيك بازاريابي

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد پيوند مديريت استراتژيك هزينه‌ها و مديريت استراتژيك بازاريابي

با دانلود تحقیق در مورد پيوند مديريت استراتژيك هزينه‌ها و مديريت استراتژيك بازاريابي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق پيوند مديريت استراتژيك هزينه‌ها و مديريت استراتژيك بازاريابي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق پيوند مديريت استراتژيك هزينه‌ها و مديريت استراتژيك بازاريابي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد پيوند مديريت استراتژيك هزينه‌ها و مديريت استراتژيك بازاريابي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:33 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

 

   سودآوري، رويا و آرزوي همه‌ي شركت‌ها و مديران است، اما مانع بزرگي به‌نام هزينه‌ها،  مي‌تواند تمام رويا‌ها و آرزوهاي يك شركت را دست نيافتني كند. وقتي نمودارها روند صعودي هزينه‌هاي سازمان را نمايش مي‌دهند نه تنها نشان مي‌دهند كه سلامت سازمان در خطر است بلكه مي‌توانند زنگ‌ها را  براي مديران  نيز، به‌ صدا در آورند. هزينه، نزد مديران وسهام داران، واژه‌يي دوست داشتني به شمار نمي‌رود. اما همان‌قدر كه صاحبان شركت‌ها نسبت به هزينه‌ها حساسيت نشان مي‌دهند، مشتريان نيز احساسي مشابه نسبت به واژه‌ي " قيمت " دارند. در دنياي كسب و كار، هرچه شرايط رقابتي‌تر مي‌شود، اهميت مسائلي چون كيفيت، قيمت و زمان تحويل  به‌ شدت افزايش مي‌يابد.

   امروزه سازمان‌ها بايد هر چه سريع‌تر كالاهايي باكيفيت و قيمت مناسب را به بازار عرضه كنند و گرنه در عرصه‌ي رقابت حرفي براي گفتن نخواهند داشت. در بازاريابي مدرن نيز،  برآورده ساختن نياز مشتريان، مسير استراتژيك شركت‌ها به شمار مي‌رود. با نگاهي ساده به آميخته‌ چهارگانه‌ بازاريابي در‌مي‌يابيم كه قيمت (Price)، يكي از عناصر مهم آن به شمار مي‌رود. به عبارت ديگر مي‌توان گفت مشتري براي تصميم گيري در مورد خريد كالا تنها به محصول و كيفيت آن نمي‌انديشد بلكه مناسب بودن قيمت را نيز  در نظر دارد. بنابراين ضرورت دارد كه شركت‌ها براي كسب موفقيت در بازار، برنامه‌يي جامع و هوشمندانه براي  قيمت گذاري و همچنن انطباق با قيمت‌هاي رقابتي بازار داشته باشند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر