4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 25495
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2515
  • تعداد فروش: 3

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله طراحی قبل از شکل گيری در شکل دهی فلز

دانلود مقاله طراحی قبل از شکل گيری در شکل دهی فلز

0 2.5k
دانلود مقاله طراحی قبل از شکل گيری در شکل دهی فلز

با دانلود مقاله در مورد طراحی قبل از شکل گيری در شکل دهی فلز در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله طراحی قبل از شکل گيری در شکل دهی فلز را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله طراحی قبل از شکل گيری در شکل دهی فلز ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد طراحی قبل از شکل گيری در شکل دهی فلز

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:24 صفحه

قسمتی از فایل:

       در يک فرايند شکل دهی داده شده ، موقعيت مواد و مختصات محصول نهايي به چندين پارامتر نهايی وابسته است . (شرايط بار دهی ، مختصات سطح قالب ، شرايط روغن کاری قالب ، مختصات قطعه کار اوليه و موارد ديگر) . دربرگيری يک مقدار ثابت از دفورمگی شامل يک فرآيند فرم دهی داده شده می شود . يک امکان که می خواهيم پارامترهای فرآيند را کنترل کنيم ، با يک راهی است که محصول نهايی به وسيله وضعيت مواد مطلوب و مختصاتی که دست يافتنی می باشد.

     طراحی فرآيند های شکل گيری می تواند همچنين شامل طراحی قطعه کار اوليه و شکل های متوالی هر کدام از مراحل شکل دهی که « پيش شکل گيری » ناميده می شود . يک مطالعة سيستماتيک از اين مشکلات به وسيلة کباياشی و همکارانش انجام شده بود . آنها همچنين « تکنيک برگشت به عقب » را معرفی می کنند و کپی کردن از عقب برای کامل شدن روش در فرآيند شکل دهی واقعی از يک پيکر بندی نهايی داده شده می باشد .

     مشکل طراحی پيش شکل گيری و مشکلات طراحی قالب می تواند تحت يک بيان رياضی سخت به وسيله ثابت کردن آنها به عنوان مشکلات بهينه فرموله شود . تابع هدف برای اين مشکلات بهينه می تواند به عنوان يک اندازه گيری خاص از اشتباه بين وضعيت نهايی مطلوب و وضعيت محاسبه شده عددی برای يک تنظيم داده شده از متغيرهای طراحی می باشد . به منظور حل کردن اين چنين مشکلات بهينه ، که معمولاً يک شروع روش تحقيق متوالی از يک راه حل مرجع به کار می برند . آناليزهای حساسيت يک روش است که به طور کلی استفاده می شود برای متناسب کردن افت حرارت ها از تابع های هدف می باشد .

     ميزان حساسيت ها می تواند نيز به وسيله به کار بردن اختلاف های محدود محاسبه شده باشد ، تکنيکهای مختلف مستقيم يا روش متغير ضميمه می باشد . از مشکلات زير که شامل روابط غير خطی بالا هستند و وابسته به تاريخ هستند ، روش مختلف مستقيم ( DDM ) بيشترين تناسب را دارد . در DDM کنترل برابری ها به طور مستقيم برای بدست آوردن يک سری از برابری های رشته کاری برای زمينه های حساسيت اختلاف داشتند .


4,000 تومان