4,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 21560
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1747

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق در مورد عاشورا

دانلود تحقیق در مورد عاشورا

0 1.7k
دانلود تحقیق در مورد عاشورا

با دانلود تحقیق در مورد عاشورا در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق عاشورا را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق عاشورا ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد عاشورا

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:9 صفحه

قسمتی از فایل:

 عاشورا ، عاشورا، عاشورا

در شرح احوال مرحوم شیخ مرتضی نواده ی شیخ اعفاری آورده اند که از جمله عادات او خواندن زیارت عاشورا بود که در همه روز دوبار ، صبح وعصر آن را می خواند و بر آن بسیار مواظبت می نمود .بعد از وفا تش کسی او را در خواب دید واز احوالش پرسید در جواب سه مرتبه فرمود <عاشورا ، عاشورا ، عاشورا>

توصیه بر سه عمل

در داستان تنباکو بعد از آن که فعالیت وکوشش علامای ایرانی به جایی نرسید نامه ای نوشته وبه حاج آقای منیر بروجردی دادند ، تا به سامرا بروند ، و به محضر آیت ا... العظمی میزا محم حسن شیرازی برساند.

چون حاج آقامنیر وارد سامرا می شود ،حاج فتحعلی سلطان آبادی استاد میر زا حسن نوری و صاحب کتاب <الکلمه الطّیبه فی الا نفاق >[1]- به دیدن او می رود ، حاج آقا منیر چای تعارف می کند ، ایشان می فر مایند :

نه گرسنه ام که سیر شوم ونه تشنه ام که سیراب شوم ، سپس به ایشان می فرماید :می دانم برای به سامرا آمده اید ، وشرح می کنم نا مه ای برای میرزا نوشته اند از حفظ خواندن ...



[1] زندگانی شیخ مرتضی انصاری ، مردان علم در میدان عمل، ج 2، ص 376


4,000 تومان