8,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 19943
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1698
  • تعداد فروش: 3

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود اقدام پژوهی آموختن اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل را در راستای مصرف بهینه و صرفه جریی

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل را در راستای مصرف بهینه و صرفه جریی و عدم اسراف به دانش آموزان پایه سوم بیاموزم؟

0 1.7k
دانلود اقدام پژوهی آموختن اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل را در راستای مصرف بهینه و صرفه جریی

برای دانلود فایل اقدام پژوهی با عنوان چگونه توانستم  اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل را در راستای مصرف بهینه و صرفه جریی و عدم اسراف به دانش آموزان پایه سوم بیاموزم؟ همراه ما باشید.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهیچگونه توانستم  اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل را در راستای مصرف بهینه و صرفه جریی و عدم اسراف به دانش آموزان پایه سوم بیاموزم؟  با مشخصات 26 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم  اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل را در راستای مصرف بهینه و صرفه جریی و عدم اسراف به دانش آموزان پایه سوم بیاموزم؟ را از سایت ما دانلود کنید. 

نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم  اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل را در راستای مصرف بهینه و صرفه جریی و عدم اسراف به دانش آموزان پایه سوم بیاموزم؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:26 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

اهمیت پژوهش

پديده مصرف گرايي و اسراف در نقطه مقابل مصرف بهينه قرار گرفته است. «مصرف گرايي» يا به عبارت ساده تري اسراف كه يكي از بزرگترين آفت ها و آسيب هاي فردي و اجتماعي و از گناهاني است كه مورد نهي شديد خداوند متعال واقع شده است و در مقابل اعتدال و ميانه روي در مصرف قرار گرفته است؛ به طور كلي هرگونه زياده روي در كميت و اتلاف را شامل مي شود.

در حقيقت مصرف گرايي عامل تخريب رشد، توسعه و از بين رفتن منابع ملي است. مصرف گرايي از يك نگاه در معناي مصرف نامتعارف است كه نياز فيزيكي فرد را برطرف نمي سازد، بلكه نياز كاذب فرد يا افراد را كه گاه به تقليد از ديگران، تبليغات، شرايط مادي يا تغييرات ساختار جامعه ايجاد شده برطرف مي سازد. مصرف گرايي در نگاه عالمان دين نيز در همان معناي لغوي اسراف استعمال شده است و هرگونه بيهوده گرايي، زياده روي و اتلاف و مانند آنها را اسراف مي دانند.

امام علي(ع) در اين باره مي فرمايند:

«الاوان اعطاء المال في غير حقه تبذير و اسراف»

«آگاه باشيد خرج كردن به ناحق، حيف و ميل و اسراف است»...


8,000 تومان